Pagina's

dinsdag 12 september 2017

Wandeling door het Spinozapark

Van mijn verjaardagsgeld heb ik een nieuwe camera gekocht, nadat mijn oude na jaren van trouwe dienst nu echt met pensioen ging.
Natuurlijk moet zo'n camera uitgeprobeerd worden.
 
Welke knop is voor wat? Hoe is de kwaliteit van foto's met de verschillende functies?
Waar zit die flitser toch?
Hoe kan ik inzoomen? Hoe kan ik uitzoomen?
 
Dus tijdens een korte wandeling door het Spinozapark in Rotterdam Lombardijen, heb ik even wat plaatjes geschoten. Het resultaat mag er zeker zijn.
 

 
 
























 


Een reiger op een verlaten meerkoetennest

 
 




Zoek de verschillen

Zoek de verschillen

Een duif die ook op de bus wachtte.
 
 



1 opmerking:

  1. Mooie foto's. Ik heb de mijne eindelijk gerepareerd gekregen nadat de kat er jaren geleden eens een goede tik tegen gegeven had

    BeantwoordenVerwijderen