Pagina's

zondag 27 december 2015

Winterwandeltocht te Nistelrode 2015

Na de Kerstdagen begon het weer te kriebelen. Daarom besloot ik om een wandeling te maken in de omgeving van Nistelrode.
Zelf ging ik voor 't Tramstation op het Raadhuisplein te Nistelrode. En vanuit daar begon ik aan mijn 20 kilometer tippel.




De bewegwijzering

Het startgebouw

 





 
 
Ik heb veel door bos en langs boerderijen gewandeld. De tocht was erg afwisselend. Veel bos gezien en geroken. Veel boerderijen gezien en geroken. Nee, de geur van koeienmest kan ik niet bestempelen als een lievelingsgeur van mij.
 









Een paar mooie plaatjes die ik geschoten heb tijdens de wandeltocht.


 

 
Alleen toen ik een paar foto's wilde nemen van schapen, waren deze niet zo blij met mij. Eén schaap schrok kennelijk van mij en ging ervandoor. En zijn maatjes volgden hem op de voet. Het gezegde: 'Als er één schaap over de dam is, dan volgen er meer.' kon in dit geval erg letterlijk genomen worden.
Sorry schapen. Het was niet de bedoeling om jullie zo te laten schrikken.
 
Schapen kunnen hard rennen

Schapen kunnen verwijtend kijken.






 Het was een prachtige tocht. En die extra kilo's van Kerst ben ik nu weer kwijt.
 
Een Kerstbomenkwekerij. Misschien worden jullie volgend jaar mooi versierd.




 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten